19 Мај, 2024
0.0276

Не добиле ни денар – Сопрена изградбата на пругата Битола-Грција

Објавено во: Економија 03 Септември, 2016

Добивај вести на Viber

Градежните активности на пругата Битола-Грција се целосно сопрени откако работниците излегоа на протест бидејќи изведувачот кој го доби тендерот не им исплатил ниту денар од декември минатата година, а долгот изнесува изнесува околу еден милион евра, пренесува Телма.
„Ги стопираме работите и додека не ни се исплатат парите нема да дозволиме да се работи. Ќе ни се приклучат и другите фирми подизведувачи, затоа што денеска ние тука сме мал дел од фирмите, па ќе видиме што ќе се случи понатаму. Имаме поднесено писма до Министерство за транспорт и врски и до Министерство за финансии, но од никаде ништо не сме известени. Од конзорциумот беа дојдени, ни ветија дека ќе платат до 28 август, но не платија. Пак им испративме писмо, одгвор нема, изјави Самир Елмази, подизведувач.
Поидизведувачите критикуваат дека ниту државата ниту Европската Унија од чии пари се финансира проектот за меѓугранична соработка воопшто не се грижат како се одвиваат градежните активности и како се трошат парите. Носител на проектот е Министерството за транспорт и врски, а од ИПА фондовите на ЕУ одобрени се околу 20 милиони евра. Работите на пругата започнаа на 15 јануари 2015 година, а според предвидената динамика, железничката траса од Битола до Кременица, во должина од 17 километри, требаше да биде готова пред еден месец. Доколку барањата на околу 50 градежни фирми не бидат исполнети протестите ќе се радикализираат и ќе се блокира меѓународниот пат кон Грција. Засега пруга е поставено на само еден километар. Од фирмите подизведувачи велат дека иако средствата се одбрени од европските фондови, досега тие ја финансираат оваа делница. Доколку во наредните неколку дена не си ги добијат парите, ќе ги радикализраат протестите. Од Министерството за транспорт и врски, велат дека за проектот што се изведува преку ИПА програмата на ЕУ, Министерството за финансии ги исплатило сите пари на изведувачот за доесга сработеното но, што договорил изведувачот со фирмите подизведувачи, државата не може да се меша, велат од Министертсвото за транспорт и врски.

Можеби ќе ве интересира

Сопственикот и главниот оперативен тим одушевени од развојот на Костал во Охрид, компанијата почнува сериско производство на технолошки најнапредна електроника за Фолксваген

Сопственикот и главниот оперативен тим одушевени од развојот на Костал во Охрид, компанијата почнува сериско производство на технолошки најнапредна електроника за Фолксваген

Георгиева-Јовевска избрана за една од најуспешните жени менаџерки во земјата

Георгиева-Јовевска избрана за една од најуспешните жени менаџерки во земјата

Советничката Милица Арнаудова - Стојановска: Мерките на Народната банка го поттикнуваат „зеленото“ кредитирање

Советничката Милица Арнаудова - Стојановска: Мерките на Народната банка го поттикнуваат „зеленото“ кредитирање

ВАЛУТИ: Вредноста на доларот ослабе, а еврото зајакна

ВАЛУТИ: Вредноста на доларот ослабе, а еврото зајакна

СРЕБРОТО ПОЕВТИНИ: Златото и натаму поскапува

СРЕБРОТО ПОЕВТИНИ: Златото и натаму поскапува

Можеби ќе ви помогне ако патувате во Европа: Еве каде се највисоки а каде најниски цените на горивото

Можеби ќе ви помогне ако патувате во Европа: Еве каде се највисоки а каде најниски цените на горивото

ВУЧИЌ Е ЗАДОВОЛЕН: Koлку работници се вработени во српските фирми преку „Отворен Балкан“?

ВУЧИЌ Е ЗАДОВОЛЕН: Koлку работници се вработени во српските фирми преку „Отворен Балкан“?

АЗЕСКИ: Господ да му е на помош на тој што ќе донесе милијарда евра

АЗЕСКИ: Господ да му е на помош на тој што ќе донесе милијарда евра

ФАКТОР АНАЛИЗА: Скап ли е такси превозот во Скопје? Колку заработуваат најпопуларните компании?

ФАКТОР АНАЛИЗА: Скап ли е такси превозот во Скопје? Колку заработуваат најпопуларните компании?