19 Мај, 2024
0.0272

Зошто „Facebook“ станува сé поголема закана за „YouTube“?

Објавено во: Мои пари 25 Април, 2015

Добивај вести на Viber

На 23-ти април се навршија точно 10 години од објавувањето на првиот клип на „YouTube“. Оттогаш услугата, која е во сопственост на „Google Inc.“, доминира на пазарот за видео споделување. Но колку долго ќе трае тоа? Во средата „Facebook“ објави дека нејзините корисници гледаат нас 4 милијарди  видеа на ден. За споредба, во јануари тие се биле 3 милијарди, А во септември - само 1 милијарда. Речиси сите аналитичари гледаат видео реклами, како една од најмногу области која ветува раст на приходите на „Facebook“. "Интернет доживува нешто како флексија точка во однос на побарувачката на видео и мобилно рекламирање, а Facebook може да се покаже како најпрофитабилен од тоа", коментира аналитичарот на RBC Capital Markets Марк Махеини. „Google“ не откриваат информации за приходите на „YouTube“ од гледање видео, иако компанијата најави дека во јануари 2012 година достигна 4 милијарди гледања на клипови дневно. Тоа е речиси седум години откако основачот на „YouTube“ Џуд Карим објави видео од својата посета на зоолошка градина - првиот клип во платформата. Брокерската компанија „Cowen & C“ предвидува дека бројот на видео, видено дневно во „YouTube“, ќе достигне 7,9 милијарди до крајот на оваа година, а фирмата ќе генерира 5,9 милијарди долари приходи од нив. „Cowen & Co“ очекува приходите на „Facebook“ од видео реклами да достигнат околу 1 милијарда долари оваа година. Во март оваа година социјалната мрежа има издадено и автоматски старт со видео во платформата. Мобилните реклами претставуваат 73% од вкупните приходи од рекламите на „Facebook“ за првиот квартал во однос на 59% една година порано. "Повеќе од 75% од меѓународна гледна видео на „Facebook“ се во мобилни уреди и ние веруваме дека видеото ќе станува сè повеќе важно за реклами со времето", коментира главниот оперативен директор на „Facebook“ Шерил Сенберг. Од вчерашниот извештај на компанијата, стана јасно дека приходите од нејзино рекламирање се зголемија за 46 отсто до 3,32 милијарди долари во однос на претходниот квартал. Аналитичарите гледаат голем број на можности за генерирање на нови приходи од апликацијата за испраќање пораки „WhatsApp“, од услугата за споделување на фотографии „Instagram“, како и од компанијата „Oculus Rift“ која произведува производи поврзани со виртуелната реалност. Во моментов „Facebook“ инвестира напорно во овие услуги.

Можеби ќе ве интересира

Промоција на „Шарени ириси“ – новата хибридна инклузивна сликовница во издание на „Арс Ламина“

Промоција на „Шарени ириси“ – новата хибридна инклузивна сликовница во издание на „Арс Ламина“

ЖИМ Коскоска се врати на тронот, ИМ Тони Лазов првпат до титулата

ЖИМ Коскоска се врати на тронот, ИМ Тони Лазов првпат до титулата

РЕС е најголем снабдувач со струја на слободниот пазар, објави Регулаторната комисија за енергетика

РЕС е најголем снабдувач со струја на слободниот пазар, објави Регулаторната комисија за енергетика

Проширување на хоризонтите за трговија и инвестиции: мисијата на WTCA во Европа и Западен Балкан

Проширување на хоризонтите за трговија и инвестиции: мисијата на WTCA во Европа и Западен Балкан

В НЕДЕЛА СИТЕ НА ВОДНО – ДАЛИ СТЕ ПОДГОТВЕНИ ЗА НАЈМАСОВНИОТ ПЛАНИНСКИ НАСТАН ВО РЕГИОНОТ „SPARKASSE LIFE ПРВ ДО ВРВ“?

В НЕДЕЛА СИТЕ НА ВОДНО – ДАЛИ СТЕ ПОДГОТВЕНИ ЗА НАЈМАСОВНИОТ ПЛАНИНСКИ НАСТАН ВО РЕГИОНОТ „SPARKASSE LIFE ПРВ ДО ВРВ“?

Гранд Скопјe PRIME SPONSOR на овогодинешната Конференција за недвижности

Гранд Скопјe PRIME SPONSOR на овогодинешната Конференција за недвижности

Промотивен станбен кредит на Силк Роуд банка со фиксна каматна стапка за 10 години

Промотивен станбен кредит на Силк Роуд банка со фиксна каматна стапка за 10 години

Лирски почеток на „Видик“ со фузија на поемата „Коњски житија“ и боса нова ритамот на „Акварела“

Лирски почеток на „Видик“ со фузија на поемата „Коњски житија“ и боса нова ритамот на „Акварела“

БЕКУТАНОВА РАБОТИЛНИЦА ЗА РОДИТЕЛИ: Секој маж може да стане родител, но не може секој да биде ТАТО

БЕКУТАНОВА РАБОТИЛНИЦА ЗА РОДИТЕЛИ: Секој маж може да стане родител, но не може секој да биде ТАТО