Добивај вести на Viber
„Danube Foods Group“ во чии рамки работат дел од најпознатите српски компании - Имлек, Млекара Суботица , Бамби Банат и Књаз Милош, немаат намера да го прошират обемот на работа надвор од регионот, туку најверојатно во наредните шест месеци дел од овие компании ќе се продаваат.
Интересот за купување е постојан, изјави генералниот менаџер Слободан Петровиќ кој посочува дека купувачот ќе биде еден од стратешките партнери кои се веќе во регионот, но не сакаше да открие повеќе детали за тоа каде би можеле да отидат „Моја кравица“, „Бамби" или „Књаз"- дел од најпознатите брендови на компаниите што се дел од Данубе.
„Ние останавме подолго отколку што беше планирано и сега е време да се затвори она што го започнавме", рече Петровиќ.
Кратко резиме на работењето во 2012 година. Според него, обемот на млеко продажбата падна за околу еден процент, Књаз Милош беше во можност да се постигне помалку раст, и Бамби остана на ниво на обемот на продажбите од 2011. Петровиќ додаде дека компанијата има огромна конкуренција во Србија, во сите три области.
Шелниците се задоволни од работата во текот на 2012, иако резултатите се нешто послеби од порано. Ако направиме кратко резиме на работењето во 2012 година, вели Петровиќ, обемот на продажба ма млеко падна за околу еден процент, Књаз Милош оствари нешто пом раст, а Бамби остана на ниво на обем на продажба од 2011.
Менаџерот исто така додава дека компанијата има огромна конкуренција во Србија, во сите три области.
„На пример, во делот на млекото покрај нас на пазарот има четири странски компании - унгарски Соле, Меггле од Германија и двете француски компании Лакталис и Борген", изјави тој.