19 Мај, 2024
0.0378

Нов мотив за младите креативци-и годинава награда од 200.000 денари за најдобро креативно решение

Објавено во: Мои пари 13 Мај, 2015

Добивај вести на Viber

Сите млади креативци кои сакаат да работат на конкретни проекти  и во следната година ќе добијат поддршка од Движењето за поддршка на креативноста, Иво Лауренчиќ – „Браво сине“!   На првото Годишно собрание членовите и поддржувачите на креативноста едногласно одлучија и годинава да продолжат активностите и поврзувањето на креативните идеи со македонскиот бизнис сектор. И годинава наградата за најдоброто дизајнерско решение ќе биде во износ од 200.000 денари, а конкретниот проект ќе биде избран од пристигнатите предлози што ги доставуваат членовите на Движењето.

FOTO 2_Bravo sine

Основа идеја на Движењето за поддршка на креативноста, Иво Лауренчиќ – „Браво сине“! е да им даде можност на младите креативци од Република Македонија да работат на создавање нови автентични производи или нови изглед на веќе присутни производи на пазарот. На тој начин, нивниот креативен израз ќе добие конкретна примена, а производите ќе добијат нова додадена вредност и поголема конкурентност и позиција на домашниот и странските пазари.

На Годишното собрание на Движењето за поддршка на креативноста, Иво Лауренчиќ – „Браво сине“ беа заокружени и активностите од првиот проект што се реализираше минатата година – проектот за брендирање на македонско слатко. Седумте видови слатко од вишна, малина, зелена смоква, јагода, портокал, дива капина и аронија на компанијата „Јоми фуд“ од Велес која беше избрана на јавен конкурс, добија нов автентичен изглед и специјално пакување.

За еден производ да биде добро прифатен на пазарот најважен е квалитетот, но за да биде добро позициониран и прифатен од потрошувачите еднаква важност има и неговиот изглед. Токму затоа оваа можност да добиеме нов модерен изглед за слатката што ги произведува нашата компанија е од огромно значење за наше подобро позиционирање на домашниот и странските пазари. Резултатите се веќе видливи“, истакна Зоран Аврамов,сопственик на Јоми фуд.

Стручната комисија составена од претставници на движењето и Skopje design week (SDW), го оценија дизајнерското решение на младите дизајнери Далибор Смилески и Мартин Стојмировски беше избрано за најдобро од пристигнатите решенија на јавниот конкурс.

Можноста да се работи на дизајн што ќе биде конкретно применет беше голем предизвик за мене и навистина сум горд што нашиот дизајн денес може да се види на полиците во маркетите“, изјави Мартин Стојмировски, еден од авторите на победничкото решение.

FOTO 3_Bravo sine

Предизвикот да учествуваме на овој конкурс го прифативме многу искрено и работевме посветено. Оваа награда беше големпоттик за нашиот натамошен професионален развој, особено што ни овозможи да инвестираме во дополнителна едукација“, додаде коавторотДалибор Смилески.

Движењето за поддршка на креативноста Иво Лауренчиќ, чија цел е поттикнување и поддршка на талентот и креативноста кај младите во функција на создавање силни национални брендови го носи името на еден од основоположниците на современата македонска креативна и маркетинг индустрија - Иво Лауренчиќ. Голем број претставници на јавниот живот, бизнисмени, уметници, членови на академска заедница, како и луѓе од креативната индустрија од земјава и целиот регион, дадоа поддршка на Движењето за поддршка на креативноста – Иво Лауренчиќ во насока на исполнување на овие цели.

Можеби ќе ве интересира

Промоција на „Шарени ириси“ – новата хибридна инклузивна сликовница во издание на „Арс Ламина“

Промоција на „Шарени ириси“ – новата хибридна инклузивна сликовница во издание на „Арс Ламина“

ЖИМ Коскоска се врати на тронот, ИМ Тони Лазов првпат до титулата

ЖИМ Коскоска се врати на тронот, ИМ Тони Лазов првпат до титулата

РЕС е најголем снабдувач со струја на слободниот пазар, објави Регулаторната комисија за енергетика

РЕС е најголем снабдувач со струја на слободниот пазар, објави Регулаторната комисија за енергетика

Проширување на хоризонтите за трговија и инвестиции: мисијата на WTCA во Европа и Западен Балкан

Проширување на хоризонтите за трговија и инвестиции: мисијата на WTCA во Европа и Западен Балкан

В НЕДЕЛА СИТЕ НА ВОДНО – ДАЛИ СТЕ ПОДГОТВЕНИ ЗА НАЈМАСОВНИОТ ПЛАНИНСКИ НАСТАН ВО РЕГИОНОТ „SPARKASSE LIFE ПРВ ДО ВРВ“?

В НЕДЕЛА СИТЕ НА ВОДНО – ДАЛИ СТЕ ПОДГОТВЕНИ ЗА НАЈМАСОВНИОТ ПЛАНИНСКИ НАСТАН ВО РЕГИОНОТ „SPARKASSE LIFE ПРВ ДО ВРВ“?

Гранд Скопјe PRIME SPONSOR на овогодинешната Конференција за недвижности

Гранд Скопјe PRIME SPONSOR на овогодинешната Конференција за недвижности

Промотивен станбен кредит на Силк Роуд банка со фиксна каматна стапка за 10 години

Промотивен станбен кредит на Силк Роуд банка со фиксна каматна стапка за 10 години

Лирски почеток на „Видик“ со фузија на поемата „Коњски житија“ и боса нова ритамот на „Акварела“

Лирски почеток на „Видик“ со фузија на поемата „Коњски житија“ и боса нова ритамот на „Акварела“

БЕКУТАНОВА РАБОТИЛНИЦА ЗА РОДИТЕЛИ: Секој маж може да стане родител, но не може секој да биде ТАТО

БЕКУТАНОВА РАБОТИЛНИЦА ЗА РОДИТЕЛИ: Секој маж може да стане родител, но не може секој да биде ТАТО