25 Април, 2024
0.0431

ДАЛИ СТЕ ЗАБЕЛЕЖАЛЕ ДЕКА КОЛИЧКИТЕ ЗА ПАЗАРЕЊЕ РЕЧИСИ СЕКОГАШ СЕ СО ОШТЕТЕНИ ТРКАЛА? Неверојатен трик на трговците, нема ни да сфатите дека сте во стапица

Објавено во: Финансии, Анализа 21 Февруари, 2024

Добивај вести на Viber

Веруваме дека тоа ви се случило и вам, па речиси секој пат - влегувате во продавница за да набавите залихи и сфаќате како ја туркате, кревате и влечете количката додека едното тркало чкрипи и се заглавува на подот.

Постои долгогодишен урбан мит дека трговците на мало намерно ги оставаат количките оштетени за да го забават вашето тргнување во продавницата, надевајќи се дека ќе ви го привлечат вниманието на повеќе стоки.

„Озлогласените тркала кои се секојдневна битка се всушност создадени од повторените влијанија на кои често се подложени количките за пазарење“, објасни Алекс Поулос.

Пулос е директор за продажба на Р.В. Роџерс, која доставува илјадници колички за пазарење компании како Whole Foods, Tractor Supply Company и Meyer. Количките од самопослуга имаат поголема веројатност да имаат проблематични тркала отколку другите видови трговци на мало, како што се продавници за облека или дрога, каде што количките не се користат многу. Примарниот виновник, сепак, често не е самото тркало, туку начинот на кој тркалата се прицврстени на количката, пренесува CNN Business.

Со текот на времето, движењето коли низ нерамни паркинзи, борењето преку праговите на влезовите и излезите на продавниците и туркањето нагоре и надолу од рабниците ја искривува плочата на тркалото, металното парче што го прицврстува механизмот на тркалото за телото на количката за дискот.

„Ако плочата на тркалото се изврти само малку, може да го подигне тркалото нагоре, а потоа двете тркала да не ја допираат земјата истовремено“, рече тој.

Во совршен свет каде количките се ракуваат нежно и се користат само во затворени простории, стандардното тркало од полиуретанска количка од пет инчи може да трае меѓу шест и осум години, рече Алвар Дијаз, потпретседател за продажба и маркетинг на компанијата за тркала и тркала P&H Casters. Во продавница 24/7, поверојатно е да трае две или три години, додека металните тркала траат околу пет. Но, заменувањето на тркалото без да се внимава на плочата и на завртките што го држат сето тоа заедно значи дека новото тркало може да биде исто толку нишаво како и старото.

Потрошувачите сносат дел од одговорноста за оштетени и скршени колички. Количките кои се оставени надвор откако клиентите ќе натоварат храна во нивните возила се оставени на милост и немилост на екстремната топлина, снегот, мразот и солта на патот. Оваа продолжена изложеност може да ги оштети количката и тркалата.

За да се справат со ова, бакалите во Европа како што се Aldi, Tesco и Lidl имаат брави со монети на нивните колички. Клиентите вметнуваат паричка за да „позајмат“ количка и да ја вратат кога ќе ја вратат на нивната оригинална локација на крајот од нивното купување. Овој систем, иако не е вообичаен во САД, овозможува многу подолг животен век на количката и помалку недвижни тркала.

Еден начин да се зголеми издржливоста е да се смени материјалот на тркалата од типичен полиуретан на поскапа гума. Гумените тркала се столб на моторизираните колички за пазарење со децении, рече Бет Тим, претседател и извршен директор на Amigo Mobility, која ја изгради првата моторизирана количка во 1968 година.

Додека гумените тркалца чинат двојно повеќе од стандардните тркалца од полиуретан, Дијаз вели дека тркалцата од природна гума P&H Casters можат да траат околу една деценија без премногу злоупотреба од клиентите. Во попрометна средина, тие можат да траат помеѓу четири и пет години.

Сепак, многу продавачи избираат поевтини делови бидејќи оригиналната цена обично е повисока за потрајни материјали, додаде Пулос. Овие компании треба почесто да ги заменуваат овие делови бидејќи се извиткуваат и деформираат.


Можеби ќе ве интересира

АМЕРИКА МОЖЕ ДА СЕ СООЧИ СО СТАГФЛАЦИЈА: директорот на JPMorgan Chase предупредува „економијата на САД се враќа на проблемите од 70-тите“

АМЕРИКА МОЖЕ ДА СЕ СООЧИ СО СТАГФЛАЦИЈА: директорот на JPMorgan Chase предупредува „економијата на САД се враќа на проблемите од 70-тите“

ВТОР МЕСЕЦ ПО РЕД ПАЃААТ - проесечната нето плата 39.276 денари, еве во кои сектори има најголемо намалување

ВТОР МЕСЕЦ ПО РЕД ПАЃААТ - проесечната нето плата 39.276 денари, еве во кои сектори има најголемо намалување

АКО ВЕЌЕ „ГЛАВАМ“ ВО БАНКА, БАРЕМ НЕКА БИДЕ ЗА ДА СИ КУПАМ СТАН - голем пораст на станбените кредити, еве колку должат граѓаните

АКО ВЕЌЕ „ГЛАВАМ“ ВО БАНКА, БАРЕМ НЕКА БИДЕ ЗА ДА СИ КУПАМ СТАН - голем пораст на станбените кредити, еве колку должат граѓаните

ДА СЕ ОДАНОЧАТ ТРИТЕ ИЛЈАДИ НАЈБОГАТИ ВО СВЕТОТ, А ПАРИТЕ ДА ОДАТ ДИРЕКТНО КАЈ СИРОМАШНИТЕ - еве го планот на една нобеловка

ДА СЕ ОДАНОЧАТ ТРИТЕ ИЛЈАДИ НАЈБОГАТИ ВО СВЕТОТ, А ПАРИТЕ ДА ОДАТ ДИРЕКТНО КАЈ СИРОМАШНИТЕ - еве го планот на една нобеловка

ЕВЕ КАДЕ ГИ ВЛОЖУВААТ СВОИТЕ ПАРИ 0,001 ПРОЦЕНТ ОД НАЈБОГАТИТЕ: Живеат поинаку од остатокот од светот

ЕВЕ КАДЕ ГИ ВЛОЖУВААТ СВОИТЕ ПАРИ 0,001 ПРОЦЕНТ ОД НАЈБОГАТИТЕ: Живеат поинаку од остатокот од светот

ДЕНАРОТ ГО „ПРЕТРКА“ ЕВРОТО, ИСТОРИСКИ МИГ ЗА ГРАЃАНСКИТЕ ЗАШТЕДИ - колку пари чуваат македонските граѓани во банка

ДЕНАРОТ ГО „ПРЕТРКА“ ЕВРОТО, ИСТОРИСКИ МИГ ЗА ГРАЃАНСКИТЕ ЗАШТЕДИ - колку пари чуваат македонските граѓани во банка

Николоски на средби во СБ – Продолжуваме со спроведување на реформите дефинирани со нашите партнери, 695 милиони долари поддршка од СБ

Николоски на средби во СБ – Продолжуваме со спроведување на реформите дефинирани со нашите партнери, 695 милиони долари поддршка од СБ

БЕРЗИТЕ СО ГОЛЕМИ ЗАГУБИ - индексот S&P 500 падна петти ден по ред

БЕРЗИТЕ СО ГОЛЕМИ ЗАГУБИ - индексот S&P 500 падна петти ден по ред

МАКЕДОНЦИТЕ ВО ГЕРМАНИЈА НА ГОЛЕМИ МАКИ – најевтина кирија е 1.000 евра, во големите градови уште поскапо

МАКЕДОНЦИТЕ ВО ГЕРМАНИЈА НА ГОЛЕМИ МАКИ – најевтина кирија е 1.000 евра, во големите градови уште поскапо