Добивај вести на Viber
Американската авиокомпанија United Airlines размислува дали да ги прифати билетите продадени минатата недела за цена од 5 долари. Одлуката на крајот може да се сведе на прашањето дали вредноста на изгубените приходи би била поголема од евентуалната казна , која министерството за транспорт би морало, од името на корисниците да ја наплати поради билетите што ќе бидат откажани , пишува BusinessWeek .
Поради проблеми со сајтот на авиокомпанијата United, два часа минатиот четврток се продавале билети за 0 долари. За да го реши проблемот , сајтот времено е блокиран, а оние кои ги купиле ваквите билети че треба сепак да платат такса, но од само 5 или 10 долари, за безбедност за трансакциите . Експертите тврдат дека проблемот веројатно настанал поради тестови во онлајн системот.
Во последните неколку години Министерството за финансии на САД ги зајакна политиките за заштита на правата на авиопревозниците. Во 2011 година објави правила за ограничување на доцнењето до три часа. Потоа воведе и една со остро нападната мерка , на патниците даде можност да го откажат билетот во рамките на 24 часа по купувањето без кривична казна . Освен тоа авиокомпаниите беа принудени да ги рекламираат цените на билетите со вклучени даноци и такси.
Во ерата на компјутерите голем број авиопревозници се соочуват со проблеми со нивните сајтови на интернет. Тие се судруваат со радоста од среќните клиенти кои успеале да фатат " промоцијата“. Минатата година на пример , околу 5.000 двонасочни билет на El Al од САД до Израел беа продадени по 330 долари поради проблем поврзан со филијалата во Европа . El Al одлучи да ги уважи билетите. Во 2011 година билети во два правци на Korean Air од САД до островската држава Палау се продаваа само за 485 долари. Компанијата одби да прифати билетите , но ги врати парите на купувачите , но им понуди и 200 долари бонус за идни патувања .