Седум начини како да ги подобрите вашите односи со шефот
Објавено во: Финансии 30 Јануари, 2018
Вашиот шеф е лицето со кое комуницирате секој ден, и важно е вашата врска да е добра не само за вашата кариера, туку и за вашиот мир и умот и целокупната атмосфера во работата.
Се разбира, пристапот до сите треба да биде различен според карактерот на секој. Сепак, според Форбс, постојат неколку универзални правила кои можат да ја подобрат врската или односот со вашиот шеф.
1. Запомнете дека вашиот шеф си ги има грижите и стравовите, неговите амбиции и надежи. Не го третирајте како нечувствителна машина чија единствена цел е да ви го загорчува животот.
2. Обидете се да ги разгледате работите од позиција на вашиот шеф и да си ги објасните неговите мотиви.
3. Изразувајте благодарност кога шефот ви дава добар совет или ви помага со нешто. Покажете дека ја цените неговата поддршка.
4. Споделете ги своите грижи, незадоволства и поплаки, но наместо само да грижите, нудете и решенија за нив.
5. Не премолчувајте недоразбирања. Дозволете комуникацијата помеѓу вас да биде што е можно поотворена и поискрена.
6. Кога вашиот шеф не е многу љубезен, не го сфаќате тоа лично. Секој има стресни моменти, важно е да знаете како да ги надминете.
7. Размислете за вашите долгорочни цели. Не значи дека мора да бидете први пријатели со шефот. Доволно е да останете чесни, со професионални односи, кои ви помагаат и на двајцата во работата.