Правило од 5 минути што ќе ги направи вашите колегијални состаноци попродуктивни
Објавено во: Финансии 19 Ноември, 2017
Сте се нашле во следната ситуација: Влегувате во важна задача каде што треба да им претставите некои информации на вашите колеги. Сте ги подготвиле сите внимателно, по точки, ги предвидувате можните прашања. Почнувате да зборувате и ... веднаш по една минута вашиот шеф го прекинува и го менува предметот.
Ова е исклучително грубо и непрофесионално, но за жал тоа се случува се почесто и почесто. Затоа некои компании го воведуваат таканареченото 5-минутно правило.
Општо земено, станува збор за пократки состаноци, од кои секој треба да зборува максимум 5 минути и одлуките треба да се преземат брзо. Целиот ритуал, запазување на конференциска сала, пиење кафе и работа за еден час, останува во минатото.
Според претпоставените кои го поставиле правилото од 5 минути, тоа ја зголемило продуктивноста на тимот. Ги избегнува заедничките приказни, заштедува време, се фокусира на најважните работи.
Во исто време, сепак, има некои недостатоци. "Постои важен факт што треба да се пропушти во брзината, и колку подолгите состаноци го сочинуваат тимот - луѓето се прашуваа како нивниот викенд поминал со градење врски", вели извршен директор на компанијата Лин Спан.