17 Мај, 2024
0.0318

Од што заработуваат авиокомпаниите

Објавено во: Стил 23 Февруари, 2014

Добивај вести на Viber

Околу 5% од вкупните приходи за 708 милијарди долари на авиокомпаниите за минатата година дошле од продажба на сендвичи, забава производи и услуги и резервација на места, пренесе Bloomberg, цитирајќи пресметки на IATA. Покрај тоа оваа сума има потенцијал да се удвои. Пред пет години, учеството на приходите од дополнителни такси бил близу до нулата, открива Тони Тајлер од IATA. Според него превозниците ќе додадат нови и нови производи и услуги за кои клиентите им плаќаат. Главниот извршен директор на Ryanair Holdings Plc. Мајкл Олиъри објави пред извесно време дека ја разгледува можноста да воведе места за стоење, како и да ги натера клиентите да платат за тоалет во авионот како можност за зголемување на приходите. Сериозна улога за комбинираните нето приходи од 12,9 милијарди долари , кои авиокомпаниите ги пријави минатата година, има зголемувањето на услуги, кои претходно беа дел од вкупната цена на билетот. Поголемите оператори претходно ја избегнуваа оваа практика, најпосакувана од нискобуџетните превозници, но сега и тие го разбираат - од што се придобивките од тоа да заработуваат пари. Претходно овој месец најголемата нискобуџетна авиокомпанија во Европа Ryanair најави дека приходите од продажба на други стоки и услуги без билети, скокна за 13% во третиот квартал, откако повеќе клиенти се одлучиле да си резервираат места и се си платиле, за да можат први да влезат во авионот. Во јануари, пак JetBlue Airways Corp. соопшти дека во 2013 година приходите од несакани стоки и услуги се зголемија за 15% до 670 милиони долари. Во моментов повеќето авиокомпании им наплаќаат на патниците главно за храна, багаж, можност за избор на место и забава, иако во иднина опсегот на овие услуги и стоки ќе се зголеми. Можно е на патниците да им биде дадена можност да направат нарачки, додека се во воздух и да ги преземат при пристигнувањето на аеродромот, објаснува Брајан Пијс, главен економист на IATA.