MANGO го лансира својот виртуелен центар за новинари
Објавено во: Мои пари 04 Мај, 2015
Онлајн просторот, отворен за медиумски професионалци и следбеници на брендот, ќе им овозможина истите да се консултираат и навремено да ги проверат информациите за компанијата и новите линии облека.
Веб-страната е поделена на пет оддели – соопштенија за јавност, финансиски податоци, каталози, фотографии и трендови од секоја сезона.
Сајтот, каде се концентрирани клучните податоци, е презентиран на 30-ти април во Барселона. Истиот има за цел да го забрза и поедностави процесот на комуникација, кој е достапен за новинари, стилисти и други медиумски експерти, како и за следбениците на овој бренд кои сакаат да ги добиваат најновите вести и најзначајните информации.
За новиот проект, Гилермо Короминас - комуникациски менаџер на, вели: „Во одделот за комуникации на MANGO, го лансираме овој амбициозен проект со цел да се овозможи пристап до било каков материјал и податоци кои можат да бидат од интерес за медиумите и за оние кои го следат брендот. Денес, непосредното обезбедување на информации е од примарно значење во светот на комуникацијата. Виртуелната канцеларија за печат има за цел да дејствува како зборно место помеѓу MANGO и сите оние кои сакаат да дознаат повеќе за компанијата и да ја објават таа информација. “
Линк од онлајн прес-центарот: http://press.mango.com/