17 Мај, 2024
0.0271

Агенцијата за медиуми бара повеќе македонска продукција, помалку турски и индиски серии

Објавено во: Економија 19 Август, 2014

Добивај вести на Viber

Македонските телевизии да емитуваат повеќе програма од домашно производство, а во втор план да ги стават сериите од турска и индиска продукција, апелира Агенцијата за аудио и аудио-визуелни медиумски услуги. Националните радиодифузери имаат обврска годишно да произведуваат 20 часа играна и 10 часа документарна програма, а државата ќе субвенционира половина од трошоците. Целта е домашното производство на квалитетна програма да ги истисне турските и индиските серии кои сега се доминантни на ТВ програмите. „Со Агенцијата за филм се договараме како да го поддржиме телевизиското емитување на филмски проекти и на оние кои веќе постојат, но и на новите, секако со почитување на авторските права и како да ја популаризираме можноста да се конкура за продукција на ТВ-проекти при што, доколку се исполнат одредени критериуми може дел од вложените средства да се вратат“, вели директорот на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиуми, Зоран Трајчевски. Агенцијата за филмски фонд оваа година почнува со евиденција на филмови кои што се дистрибуираат во Македонија, кои што се снимаат во Македонија и е во подготовка изработка на он-лајн дата база. Пред секое емитување на филмови од продукциите, телевизиите мора да склучат договор за нивно емитување. „Во дата-базата ќе бидат достапни информациите за сите филмови кои што дистрибутерите од Македонија ги дистрибуираат во земјава и оние кои што сакаат да ги прикажуваат ќе можат лесно да видат кои филмови се веќе достапни за прокажување, со кој рок на права, на колку години“, објасни директорот на Агенцијата Дарко Башески. Обврската да ја класифицираат програмата според возраста и времето на прикажување, покрај телевизиите, од сега важи и за филмовите во кино салите. Челниците на двете агенции денеска потпишаа Меморандум за соработка со кој се овозможува поефикасна комуникација меѓу институциите, од која корист ќе имаат и радиодифузерите и гледачите.

Можеби ќе ве интересира

ФАКТОР АНАЛИЗА: Најуспешни компании во Градот на Гемиџиите - фамилијарен бизнис направи топ-добивка од „амбалажа“ за храна

ФАКТОР АНАЛИЗА: Најуспешни компании во Градот на Гемиџиите - фамилијарен бизнис направи топ-добивка од „амбалажа“ за храна

Светски инвеститори со интерес за македонските стартапи

Светски инвеститори со интерес за македонските стартапи

ФАКТОР АНАЛИЗА: Скопските ИТ компании доминираат со направените добивки кај програмерите

ФАКТОР АНАЛИЗА: Скопските ИТ компании доминираат со направените добивки кај програмерите

ЕКОНОМСКИ НАПРЕДОК: За две децении 10-те „нови членки“ на EУ го удвоија својот БДП

ЕКОНОМСКИ НАПРЕДОК: За две децении 10-те „нови членки“ на EУ го удвоија својот БДП

„Ќе забават инвестициите на германските компании во Македонија“: бизнис климата ја оценуваат како добра, но недостига стручен кадар

„Ќе забават инвестициите на германските компании во Македонија“: бизнис климата ја оценуваат како добра, но недостига стручен кадар

ФАКТОР АНАЛИЗА: Најголеми компании по добивка во Струмица - Панче Заев и Г'на дебитанти

ФАКТОР АНАЛИЗА: Најголеми компании по добивка во Струмица - Панче Заев и Г'на дебитанти

ИЗМАЧУВАЧКО БАВНО ЗАКРЕПНУВАЊЕ: Европската комисија ја намали економската прогноза за Германија

ИЗМАЧУВАЧКО БАВНО ЗАКРЕПНУВАЊЕ: Европската комисија ја намали економската прогноза за Германија

Меѓународните туристи добиваат подобро искуство за патување со преференцијалните мерки на Кина

Меѓународните туристи добиваат подобро искуство за патување со преференцијалните мерки на Кина

ЗА ДОБРА ГОЛТКА ВИНО СТРАНЦИТЕ НЕ ЖАЛАТ ПАРИ, „ТИКВЕШ“ СО ПРИХОД ОД НАД СЕДУМ МИЛИОНИ ЕВРА - еве колку е чистиот профит за три месеци

ЗА ДОБРА ГОЛТКА ВИНО СТРАНЦИТЕ НЕ ЖАЛАТ ПАРИ, „ТИКВЕШ“ СО ПРИХОД ОД НАД СЕДУМ МИЛИОНИ ЕВРА - еве колку е чистиот профит за три месеци