05 Мај, 2024
0.0255

Започна големата кампања „МРДНИ СО ПРСТ“

Објавено во: Мои пари 14 Ноември, 2016

Добивај вести на Viber

Викендов со интересен флеш-моб и граѓанска акција во Скопје започна големата кампања за подигнување на јавната свест „МРДНИ СО ПРСТ“.

Повеќе од стотина граѓани учествуваа во големиот флеш-моб во паркот со авион во Аеродром и формираа еден од заштитните знаци на кампањата: дланка со подигнат палец во форма на „лајк“ . По флеш-мобот, како прва официјална акција во рамките на кампањата, граѓаните заедно со Сојузот на извидници на Република Македонија и Извиднички одред Браќа Миладиновци од Скопје направија акција за чистење на сметот од околината на паркот.


Главната цел на кампањата е да се подигне јавната свест за различните можности за општествени промени кои се во доменот на секој поединец, како и да се понудат идеи и можности за придонес кон специфични активности во рамките на заедницата во кои граѓаните можат да се вклучат поединечно, но и колективно.

Кампањата „МРДНИ СО ПРСТ“ вклучува низа активности во наредниве неколку месеци и испраќа порака која ги охрабрува и поттикнува граѓаните да размислат за нивната лична одговорност и интерес во решавањето на општествените прашања кои најмногу ги засегаат. 

Во рамките на кампањата во наредниве неколку месеци ќе се организираат многубројни акции во соработка со Националниот Младински Совет на Македонија (НМСМ) низ целата земја, како на пример акции за чистење на сметот во населбите, собирање и донации на храна и облека за оние на кои најмногу им треба, урбана едукација преку разни уметнички и културни содржини и перформанси и др.

Од денес е активна и веб платформата www.mrdnisoprst.mk на која граѓаните ќе можат да ги следат сите активности на кампањата, и граѓанските иницијативи кои кампањата ќе ги промовира. Платформата им дава можност на граѓаните  да пријават проблеми во нивните заедници, да предложат можни решенија, но и да се придружат на веќе постоечки граѓански акции.. На веб платформата има и бројач на прсти кој ќе ги брои сите прсти кои „мрдаат“, и тоа од социјалните медиуми па се до реалните активности на терен.

Следете ја кампањата на Фејсбук, Твитер и Инстаграм и продолжете да мрдате, затоа што е потребно малку, за да придонесеме многу:

www.facebook.com/mrdnisoprst

www.twitter.com/mrdnisoprst

www.instagram.com/mrdnisoprst

Можеби ќе ве интересира

Посакувам да бидеме дел од трите регионални финалисти на „Рамка за помош“ на НЛБ Групацијата и токму нашиот проект да стане реалност: Сашко Јованов од Здружението за поддршка и развој „Хуманост“

Посакувам да бидеме дел од трите регионални финалисти на „Рамка за помош“ на НЛБ Групацијата и токму нашиот проект да стане реалност: Сашко Јованов од Здружението за поддршка и развој „Хуманост“

Мило ми е што НЛБ ја препознаа и поддржаа нашата идеја, средствата ќе бидат наменети во нудење и промоција на бесплатна хипотерапијата низ цела држава: Мариа Дуда за „Кантрисајт Ретрит“

Мило ми е што НЛБ ја препознаа и поддржаа нашата идеја, средствата ќе бидат наменети во нудење и промоција на бесплатна хипотерапијата низ цела држава: Мариа Дуда за „Кантрисајт Ретрит“

Со нашиот проект „Заедно во инклузивна заедница“ заслужуваме титула регионален победник на „Рамката за помош“ за 2024 на НЛБ Групацијата: Александар Стојановски - Здружение Во Мојот Свет

Со нашиот проект „Заедно во инклузивна заедница“ заслужуваме титула регионален победник на „Рамката за помош“ за 2024 на НЛБ Групацијата: Александар Стојановски - Здружение Во Мојот Свет

Со задоволство Ви го преставуваме ГРАНД СКОПЈЕ, како PRIME SPONSOR на Конференцијата за комерцијални недвижности во Скопје, Македонија

Со задоволство Ви го преставуваме ГРАНД СКОПЈЕ, како PRIME SPONSOR на Конференцијата за комерцијални недвижности во Скопје, Македонија

Дали ја знаете играта Царица? Можеби ја знаете ама во вашиот град има друго име

Дали ја знаете играта Царица? Можеби ја знаете ама во вашиот град има друго име

Подобрени резултати во првиот квартал поттикнати од извозот и ефектот од вреднување на залихите во услови на зголемени меѓународни цени на горивата

Подобрени резултати во првиот квартал поттикнати од извозот и ефектот од вреднување на залихите во услови на зголемени меѓународни цени на горивата

Наградна игра „ЕВРОТИП МИЛИОНЕР“

Наградна игра „ЕВРОТИП МИЛИОНЕР“

Државната изборна комисија го заокружи едукативниот караван „ТИ СИ НА РЕД“ во битолскиот и тетовскиот регион

Државната изборна комисија го заокружи едукативниот караван „ТИ СИ НА РЕД“ во битолскиот и тетовскиот регион

СУПЕР МИЛИОНЕР ЏЕКПОТ НА ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА Е ВО ЗОНА НА ПАЃАЊЕ

СУПЕР МИЛИОНЕР ЏЕКПОТ НА ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА Е ВО ЗОНА НА ПАЃАЊЕ