СВЕТСКИ ПОЗНАТА КОМПАНИЈА ТУЖИ АМЕРИКАНСКИ „ЏИН“: Им го украдоа заштитниот знак на моделите на спортска облека
Објавено во: Економија 24 Април, 2024
Колку пруги, наредени на одреден начин, треба да има на долните делови на Nike тренерката? Со ова прашање се занимава повисокиот регионален суд во Дизелдорф, бидејќи германскиот Адидас ја тужеше американската компанија.
Трите паралелни ленти се добро познат заштитен знак на Адидас, а во 2022 година, не за прв пат, компанијата побара заштита на суд. Адидас тогаш препозна во двете или три ленти на надворешните шевови на тренерката Најк премногу сличности со неговиот дизајн, пишува Seebiz.
Во септември 2022 година, регионалниот суд во Дизелдорф нареди Nike да не нуди пет модели на тренерки во Германија, што американската компанија го обжали, пренесува „Курир.рс“.
Минатата година судот ја потврди пресудата, но Најк повторно поднесе жалба. Во жалбата, тој изјави дека Адидас има претесно гледање на пругите, кои се „многу секојдневна, едноставна и природна форма на дизајн“.
Adidas sued Nike for allegedly infringing its patents with its mobile applications and shoe-fitting technology, marking Adidas' first federal lawsuit against its rival in a long-running fight between the world's two biggest sneaker brands @blakebrittain https://t.co/k9F3LqBPfa pic.twitter.com/nyK5pUJxmd
— Reuters Legal (@ReutersLegal) June 13, 2022
Безброј компании отсекогаш ги украсувале своите спортски панталони со риги од страна, тврдат од Најк и додаваат дека декорацијата со пруги не дава информации за тоа кој е производителот.
Адидас претходно се обрати до правосудството на Европската унија
Фото: Принтскрин/Твитер* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.