27 Април, 2024
0.0286

ОВА Е ЛЕЈЛА КАС ОД БОСНА, РАЗВИ ЛУКСУЗЕН БРЕНД ВО АМЕРИКА: Проширување на бизнисот во Европа

Објавено во: Балкан 07 Март, 2024

Добивај вести на Viber

Сопственичката на брендот Knesko Skin, еден од најголемите и најлуксузните козметички брендови во САД и пошироко, во интервју за Форбс БиХ откри како ја започнала својата деловна приказна.

Лејла Кас, која исто така е меѓународно лиценциран специјалист за нега на кожа, естетичар и шминкер, знаела дека сака да понуди производ на пазарот што ќе обезбеди холистички пристап за нега и благосостојба на кожата, а кој ќе ги комбинира природата и науката.

Нејзините колагенски хидрогелни маски за лицето и очите се направени со сопствена технологија GEMCLINICAL, развиена во соработка со медицински експерти и се уникатна мешавина од минерали и скапоцени камења со целосно природни и чисти состојки за нега на кожата.

„Кнеско е повеќе од само бренд за нега на кожа, тоа е нега на кожата со висока вибрација. Она што не издвојува е нашиот уникатен спој на античка мудрост, модерна наука и духовна благосостојба. Нашите производи не само што обезбедуваат видливи резултати, туку и промовираат внатрешна рамнотежа и хармонија, благодарение на инфузијата од скапоцени камења и реики енергија“, вели Лејла Кас за Форбс БиХ и додава:

„Скапоцените камења се ценети со векови поради нивните енергетски својства и лековити придобивки. Со вклучување на нивните екстракти во нашите формулации, поттикнуваме рамнотежа на протокот на енергија, промовираме позитивност и го подобруваме целокупното искуство за нега.

Тешка младост

Лејла е родена во Бјелина. Војната го одвела семејството Чашковиќ, како и многу други бегалци во далечната Австралија. Лејла ја поминала младоста таму, се школувала, се вработила во професијата што ја сакала, но сепак решила да напише нова животна и деловна страница на друг континент. Нејзините родители и брат, вели таа, останале да живеат во Перт, во Западна Австралија, додека таа поради отворена можност за бизнис заминала во САД, каде подоцна основа свое семејство.

Денеска ја посетува Австралија, но не заборавајќи ги годините од животот поминати на овој далечен континент, токму таму ја отвори својата втора компанија Knesko Australia Pty Ltd, што е почеток на нејзините идни бизнис планови поврзани со присуството на австралискиот пазар.

Горда на своето потекло

„Босна има посебно место во моето срце како моја родна земја и извор на богато културно наследство. Иако моето патување ме однесе во различни делови на светот, јас сум длабоко поврзан со традициите, вредностите и убавината на Босна. Навистина се надевам дека во следните неколку години ќе купам викендица во Босна и ќе можам почесто да ја посетувам и да ги едуцирам моите деца за земјата што толку ја сакам. Кој знае, еден ден можеби ќе можете да отидете во луксузен спа центар во Сараево и да го најдете Knesko Skin. Тоа би било остварување на сонот. Горда сум што сум Босанка и како мајка на две девојчиња сакам да ги научам од каде доаѓа нивната мајка“, изјави Лејла за Форбс БиХ.

Колку и да е пријателска земјата кон новите претприемачки потфати, Америка е исто така голем пазар каде што има предизвици кои младите претприемачи мора да ги искусат, надминат и да растат. Како и другите претприемачи, и Лејла има своја приказна во овој поглед.

„Претприемачкиот дух во Америка навистина ги поттикнува иновациите и растот. Нашето деловно патување беше исполнето со предизвици и пресвртници. Првите три години и јас и мојот деловен партнер не земавме плата. Потребна беше посветеност, упорност и постојано подобрување на нашите понуди за да се воспостави стабилна компанија. Мислам дека петтата година беше исклучително важна во нашиот бизнис. Значајна пресвртница за нас беше добивањето признание од влијателни личности во индустријата.
-Отсекогаш сме биле целосно самофинансирана компанија без надворешни инвестиции. Мислам дека е важно да можеш да управуваш со влезните пари наспроти растечките трошоци, а не да се преоптоваруваш“, се сеќава Лејла на поставувањето на темелите на нејзината компанија, чии производи ги користат и бројни холивудски ѕвезди.

Соработка со ѕвездите

За време на нејзината кариера како естетичар и основач на бренд за нега на кожа, Лејла соработуваше со познати личности како Кети Хилтон, Лиза Рина и Крис Џенер, а се појави и на Keeping Up With the Kardashians и The Real Housewives од Беверли Хилс. Брендот го сакаат и некои од најголемите холивудски имиња, вклучувајќи ги Хали Бери, Памела Андерсон, Парис Хилтон, Мадона, Џесика Симпсон, Џулијан Хаф, Нина Добрев и Ешли Греам, меѓу другите.

Проширување на бизнисот во Европа

Лејла планира да ја рашири својата претприемничка приказна во Европа. Годинава, вели таа, ќе го претстави својот бренд пред водечките фигури на спа центрите од овој дел на светот на многу интимен велнес настан на Сардинија, а потоа ќе отпатува за Лондон, каде треба да ги одреди насоките за влез европскиот пазар.

„Индустријата за убавина се развива кон поголема инклузивност, одржливост и персонализација. Потрошувачите се повеќе бараат чисти, еколошки свесни производи прилагодени на нивните индивидуални потреби и вредности. Дополнително, напредокот во технологијата, како што се AI и AR, ќе продолжи да го обликува начинот на кој производите за убавина се развиваат, продаваат и доживуваат. Она што сега е видливо е дека се зголемува свеста за поврзаноста помеѓу негата на кожата, менталното здравје и општата благосостојба“, вели Лејла.

Какво место даваат парите

„Иако финансискиот успех е секако важен, особено затоа што не потекнувам од богато семејство, мојата примарна мотивација и во бизнисот и во животот е да имам значајно влијание, да поминувам време со моите деца и да ги поттикнам другите да изгледаат и да се чувствуваат најдобро. „Парите се алатка која ни овозможува да ги постигнеме нашите цели и да направиме разлика во светот, но вистинското исполнување доаѓа од следење на нашите страсти и позитивно влијание врз другите“, вели таа.

Извор: Forbes

ФОТО: YouTube/Print Screen

Можеби ќе ве интересира

УШТЕ ЕДНО ГОЛЕМО ПРОШИРУВАЊЕ НА „ЛИДЛ“: Инвестирани 120 милиони евра во нов логистички центар во близина на Загреб

УШТЕ ЕДНО ГОЛЕМО ПРОШИРУВАЊЕ НА „ЛИДЛ“: Инвестирани 120 милиони евра во нов логистички центар во близина на Загреб

ЧИСТАЧКИ И НЕГУВАТЕЛКИ РАБОТАТ ЗА МИЗЕРНА ИЛИ НИКАКВА ПЛАТА: Најчесто работат на црно, без никаква заштита

ЧИСТАЧКИ И НЕГУВАТЕЛКИ РАБОТАТ ЗА МИЗЕРНА ИЛИ НИКАКВА ПЛАТА: Најчесто работат на црно, без никаква заштита

И ВО ПЕНЗИЈА НА РАБОТА: Сè повеќе трговски синџири бараат исклучиво пензионери

И ВО ПЕНЗИЈА НА РАБОТА: Сè повеќе трговски синџири бараат исклучиво пензионери

(ВИДЕО) ВИДЕОТО СТАНА ХИТ: Телохранителот му даде чешел на Ердоган

(ВИДЕО) ВИДЕОТО СТАНА ХИТ: Телохранителот му даде чешел на Ердоган

ТОМА ФИЛА ЗА ДАНКА: Добро би било да го најдат детето, но не верувам дека тоа ќе се случи

ТОМА ФИЛА ЗА ДАНКА: Добро би било да го најдат детето, но не верувам дека тоа ќе се случи

ПИЛИ, НОЖЕВИ, ЛОПАТИ... Од куќата на убиецот Данка Илиќ одземени се десетици предмети: Сите испратени на вештачење, а ова е детален список за тоа што зела полицијата

ПИЛИ, НОЖЕВИ, ЛОПАТИ... Од куќата на убиецот Данка Илиќ одземени се десетици предмети: Сите испратени на вештачење, а ова е детален список за тоа што зела полицијата

НА ПАЗАРИТЕ ВО СОСЕДСТВОТО ОТКРИЕНА ЛАЖНА „ПЛАЗМА“: Разбиен огромен синџир на продажба на фалсификувани производи

НА ПАЗАРИТЕ ВО СОСЕДСТВОТО ОТКРИЕНА ЛАЖНА „ПЛАЗМА“: Разбиен огромен синџир на продажба на фалсификувани производи

РЕЗОЛУЦИЈАТА ЗА СРЕБРЕНИЦА ГО „ТРЕСЕ“ БАЛКАНОТ - наместо да го помири регионот како што предлагаа клучни спонзори од Западот

РЕЗОЛУЦИЈАТА ЗА СРЕБРЕНИЦА ГО „ТРЕСЕ“ БАЛКАНОТ - наместо да го помири регионот како што предлагаа клучни спонзори од Западот

ПЛАТА 120.000, А НЕ ВИ ТРЕБА ФАКУЛТЕТ! Младите се почесто отвораат сопствен бизнис во оваа област, а работници нема доволно во Србија

ПЛАТА 120.000, А НЕ ВИ ТРЕБА ФАКУЛТЕТ! Младите се почесто отвораат сопствен бизнис во оваа област, а работници нема доволно во Србија