09 Мај, 2024
0.0272

Грчките штрајкови ги чинат македонски железници 12 милиони евра!

Објавено во: Економија 14 Октомври, 2012

Добивај вести на Viber

Штрајковите на Грчките железници  предизвикуваат сериозни финансиски  проблеми во работењето на двете железнички компании во Македонија, а поради честите блокади  штети трпат и извозно ориентираните македонски фирми. Според податоците на Фактор, во периодот на 2009, 2010 и 2011 година, само поради штрајкови и блокади во железничкиот сообраќај од страна на Грчките железници,  железничкиот систем во земјава има претрпено финансиски штети и загуби од  12,3 милиони евра и тоа:
  • МЖ Транспорт – 9,4 милиони евра
  • МЖ Инфраструктура - 2,9 милиони еврa
Еве како изгледаат штетите претрпени по години: Штети во МЖ Транспорт
  • Година                 денови на неработење                     финансиски штети
  • 2009                                30                                                    3,7 милиони евра
  • 2010                                 37                                                    4,8 милиони евра
  • до 12.10.2011              24                                                         985 илјади евра
  • ВКУПНО                                                                                  9, 4 милиони евра
Штети во МЖ Инфраструктура
  • година                денови на неработење                           финансиска штета
  • 2009                                  30                                                         913 илјади евра
  • 2010                                   37                                                       1 ,2 милиони евра
  • до 12.10.2011                24                                                           787 илјади евра
  • Вкупно                                           91                                      2, 9 милиони евра
Поради блокадите на Грчките железници, трпи и македонското стопанство особено извозно ориентираните компани. Токму тие пак се принудени да бараат алтернативни решенија за транспорт на своите производи а тоа им ги  зголемува трошоците за 30 отсто. Бизнисмените сметаат дека е непоходно да се најдат начини за намалување на транспортната зависност од јужниот сосед, бидејќи во спротивно Македонија ќе биде заробеник на состојбите во Грција. С.Н.    

Можеби ќе ве интересира

ПОСКАПУВАЊЕ: Koлку чини унца сребро?

ПОСКАПУВАЊЕ: Koлку чини унца сребро?

„ЌЕ ГЛЕДАМЕ СЕКОЈ ДЕН КАКО ПРОПАЃА ПО ЕДНА БАНКА“:Милијардер има застрашувачки предвидувања за светската економија

„ЌЕ ГЛЕДАМЕ СЕКОЈ ДЕН КАКО ПРОПАЃА ПО ЕДНА БАНКА“:Милијардер има застрашувачки предвидувања за светската економија

РАСТ НА ТУРИСТИТЕ ВО КИНА - се повеќе се бараат услугите за изнајмување автомобили

РАСТ НА ТУРИСТИТЕ ВО КИНА - се повеќе се бараат услугите за изнајмување автомобили

KOJA E MИНИМАЛНАТА ПЛАТА ЗА КОЈА БИ РАБОТЕЛЕ: Што кога на интервју за работа ќе ви го постават ова прашање?

KOJA E MИНИМАЛНАТА ПЛАТА ЗА КОЈА БИ РАБОТЕЛЕ: Што кога на интервју за работа ќе ви го постават ова прашање?

ПОРАДИ ЕНОРМНА ПОБАРУВАЧКА ОД РУРАЛНО ВО БИЗНИС СЕЛО - растечката индустрија на перики поттикна промени во источна Кина

ПОРАДИ ЕНОРМНА ПОБАРУВАЧКА ОД РУРАЛНО ВО БИЗНИС СЕЛО - растечката индустрија на перики поттикна промени во источна Кина

ТОП 5: Продадоа најмногу струја во Македонија, двајца трговци се новоетаблирани од Албанија

ТОП 5: Продадоа најмногу струја во Македонија, двајца трговци се новоетаблирани од Албанија

КЕЛНЕРИ ВО ХРВАТСКА: Реална ли е платата од 2.000 евра?

КЕЛНЕРИ ВО ХРВАТСКА: Реална ли е платата од 2.000 евра?

СУША ВО ВИЕТНАМ: Кафето ќе поскапува

СУША ВО ВИЕТНАМ: Кафето ќе поскапува

НЕВРАБОТЕНОСТ ВО ЕУ: Koи земји се со најниска стапка?

НЕВРАБОТЕНОСТ ВО ЕУ: Koи земји се со најниска стапка?