20 Мај, 2025
0.0272

Моќта на брендингот: Само додај Coca-Cola и... уживај во магијата

Објавено во: Мои пари 24 Јуни, 2024 08:08

Добивај вести на Viber

Дури 94% од глобалното население го препознава иконичното лого на Coca-Cola, а дури и AI алатките многу брзо ја совладаа таа лекција. И не само логото туку и целиот свет што се крие зад овој бренд – весел, оптимистичен, во боја, исполнет со свежи идеи.

Оттука произлегува и инспирацијата за новата кампања Just Add Coca-Cola (Само додај Coca-Cola), креирана и реализирана локално, во Македонија, од маркетинг-агенцијата „Њу момент Скопје“. Сите материјали што ги продуцира агенцијата за оваа кампања се создадени со користење на AI алатки со внесување едноставни промптови – „човек со куче“ или „двојка на вечера“, при што се добиваат едноставни слики, со неутрални, претежно темни бои. Но, кога ќе се додаде само еден збор во промптот – Coca-Cola – целата атмосфера на сликата се менува во изразено попозитивна, светла, со доминантна црвена боја и cool насмеани лица.

- AI платформите кои се на располагање во моментов не препознаваат логоа ниту текст. Уште помалку, пак, го препознаваат визуелниот идентитет на даден бренд. Најчесто се добиваат деформирани слики и непрепознатливи резултати. Кога станува збор за Coca-Cola, не само што го препознаваат логото туку и чувството што брендот го гради околу себе низ својата долгогодишна историја. Токму тоа нè поттикна да ја развиеме оваа кампања – велат од „Њу момент“.


Уште од основањето на компанијата пред повеќе од 130 години, иновативниот маркетинг и адвертајзинг на Coca-Cola одиграа клучна улога во нејзиниот огромен успех и во градењето на препознатливоста на брендот. Чувството и атмосферата што се градеа околу брендот од самиот почеток до денес се конзистентни – позитивни, оптимистични, со намера да зближат и поврзат. Coca-Cola е дел од секоја прослава, веселба, за многумина тоа е првиот бренд што им паѓа напамет кога ќе се спомне Божиќ. Дури и глобалната слика за Дедо Мраз која опстојува низ годините произлегува од дамнешна реклама на Coca-Cola. Тоа е моќта на брендингот, која ја препознава и AI.

Освен тоа, за разлика од повеќето брендови кои значително ги намалуваат маркетинг-активностите кога еднаш ќе достигнат препознатливост, Coca-Cola продолжува континуирано да создава вистинска магија, вложувајќи не само во сопствениот бренд туку и во спонзорства, партнерства и општествено одговорни практики.

- Иновативноста е задолжителна состојка во „рецептот за магија“ на Coca-Cola. Вештачката интелигенција во последниве година и пол доживува сериозен подем, и компанијата веќе ја има користено на глобално ниво. Задоволни сме што овој концепт произлезе од регионална агенција. Низ историјата на брендот, Coca-Cola секогаш била опкружена со позитивна и оптимистичка атмосфера, емотивна поврзаност, споделување заеднички моменти, весели и насмеани лица, аспиративен начин на живот, глобален досег, но локална релевантност. И сето тоа е конзистентно низ годините, па и некако не е изненадување што вештачката интелигенција го препознава – вели Мартин Атанасовски, маркетинг-директор во The Coca-Cola Company.

пр објава

Можеби ќе ве интересира

Ликовен конкурс за млади сликари како дел од „Вевчански видувања“

Ликовен конкурс за млади сликари како дел од „Вевчански видувања“

ОКТА активности за превенција од пожари: едукативна кампања и донација на дрон за рано откривање на пожари на ЈП Национални шуми

ОКТА активности за превенција од пожари: едукативна кампања и донација на дрон за рано откривање на пожари на ЈП Национални шуми

Клиника Жан Митрев го промовира здравиот начин на живот преку Шутбал – Walking Football

Клиника Жан Митрев го промовира здравиот начин на живот преку Шутбал – Walking Football

„Полесно не може да биде“ - нова понуда од ПроКредит Банка за нови корисници, со 12 месеци бесплатен пакет на банкарски услуги

„Полесно не може да биде“ - нова понуда од ПроКредит Банка за нови корисници, со 12 месеци бесплатен пакет на банкарски услуги

„АЛКАЛОИД“ СО ЈУБИЛЕЈНА ПЛАКЕТА ОД ЦРВЕН КРСТ

„АЛКАЛОИД“ СО ЈУБИЛЕЈНА ПЛАКЕТА ОД ЦРВЕН КРСТ

Отворен конкурсот за стипендиите „Борис Трајковски“ за Пан-европската МБА програма

Отворен конкурсот за стипендиите „Борис Трајковски“ за Пан-европската МБА програма

Македонски Телеком воведува нова дигитална тарифа за млади: „W“

Македонски Телеком воведува нова дигитална тарифа за млади: „W“

Како да создадеме општество без чад од цигари и дали тоа е возможно? Еве што велат експертите

Како да создадеме општество без чад од цигари и дали тоа е возможно? Еве што велат експертите

Ананас и Иуте, ново партнерство и поглавје во развој на онлајн трговијата

Ананас и Иуте, ново партнерство и поглавје во развој на онлајн трговијата