Кинеските производи ги освојуваат светските пазари, е-трговијата и магацините во странство ги приближуваат до клиентите
Објавено во: Економија 14 Октомври, 2022 08:01
Благодарение на прекуграничната е-трговија и на магацините во странство кои ги изнајмуваат кинеските компании, нивните производи во денешницата стигнуваат многу побрзо до клиентите. Дополнително, дури и замената на производите, доколку има потреба, се прави за многу пократок рок со помош на магацинските складишта во разни земји во светот. Ова го потенцираат кинеските медиуми, кои посочуваат оти кинеските артикли стануваат сè попопуларни кај глобалните купувачи благодарение на просперитетниот развој на моделот на складиште во странство.
- Странските магацини се складишни капацитети основани во странство кои обезбедуваат основни услуги за кинеските производители, како што се складирање, пренесување, сортирање, пакување, обработка и испорака на самото место. Тие исто така нудат услуги со додадена вредност, помагајќи им на кинеските производители во обработката на нарачките, царинските работи, рефундирањето, финансирањето и дистрибуцијата во странство - пишува „People's Daily“.
Прекуграничната е-трговија, нов канал за надворешна трговија, постигна брз напредок во Кина во последните години. Како важен дел од деловниот модел и нов тип на надворешна трговска инфраструктура, магацините во странство играат конструктивна улога во помагањето на странските трговски претпријатија да ги намалат трошоците, да ја зголемат ефикасноста и да го изедначат синџирот на снабдување.
- На 21 септември, потрошувач од Кралството Бахреин доби машина за кафе со капсули и пена за млеко. Двата уреди, произведени од кинеската компанија HiBREW и испратени од складиште во странство, поточно во Саудиска Арабија, беа доставени до дестинацијата само два дена откако беше направена онлајн нарачката - истакнува овој медиум.

Тие посочуваат дека оваа кинеска компанија започна да користи магацини во странство во јули 2020 година, а денес нејзините производи се чуваат во магацини во 12 земји и региони, како што се Саудиска Арабија, Дубаи, Русија, Шпанија и Франција.
Притоа, благодарение на овие магацини во странство, било забележано зголемување на количината на нарачката за 80 проценти благодарение на пригодната логистика.
- HiBREW не е единствениот пример. Досега, платформата за прекугранична е-трговија AliExpress, во соработка со Cainiao, кинеска логистичка компанија лансирана од гигантот за е-трговија Alibaba, има основано преку 20 странски магацини во 11 земји и региони, кои зафаќаат вкупна површина од 860.000 квадратни метри - пишува „People's Daily“.
На својот европски пазар, AliExpress сега може да достави производи до потрошувачите во рок од два дена. Покрај тоа, компанијата исто така им нуди на потрошувачите услуга за враќање и размена за 15 дена без грижи. Од оваа година, компанијата почна да влегува на пазарите во развој како Мексико и Израел.
Според податоците објавени од кинеското Министерство за трговија (MOFCOM), Кина имала над 2.000 складишта во странство до крајот на минатата година, кои опфаќале вкупна површина од повеќе од 16 милиони квадратни метри.
„Моделот на складиште во странство е нова деловна форма на надворешната трговија на Кина и важна инфраструктура што ја поддржува прекуграничната е-трговија и други нови форми на надворешна трговија во иднина“, рече Ли Мингтао, главен експерт за е-трговија во China International. Центарот за електронска трговија под MOFCOM, додавајќи дека развојот на прекуграничната е-трговија е неразделен од силната поддршка на магацините во странство.
Комплетниот систем за складирање во странство може дополнително да ја подобри услугата на претпријатијата за прекугранична е-трговија, да обезбеди подобро искуство за купување за странските потрошувачи и значително пониски трошоци за логистика и складирање, со што ќе ја подобри основната конкурентност на овие претпријатија, истакна експертот.
Како што Кина постојано ја засилува својата поддршка за складишта во странство, бројот и функциите на прекуокеанската инфраструктура се прошируваат.
Освен основните услуги за складирање и услугите со додадена вредност, повеќето магацини во странство имаат воспоставено платформи за онлајн услуги за информации за да ги синхронизираат информациите со платформите за е-трговија. Функцијата е способна да управува со мали количини на стоки што доаѓаат во чести серии во магацините.

Магацините во странство, исто така, придонесуваат за ублажување на финансискиот притисок на малите и средни претпријатија (МСП). На пример, Zongteng Group, глобален давател на услуги за прекугранична инфраструктура за е-трговија со седиште во Кина, делуваше како сватовник помеѓу страните за финансирање и финансирање врз основа на многу информации добиени при водење на нејзините магацини во странство. Тоа им помага на прекуграничните претпријатија за е-трговија да ги намалат трошоците за финансирање.
Група извонредни магацини во странство моментално вршат активно истражување во изградбата на информации, интелигентен развој, разновидни услуги и локализирано работење, рече Хонг Јонг, соработник истражувач во Кинеската академија за меѓународна трговија и економска соработка под MOFCOM. Магацините во странство нудат услуги како што се складирање, дигитален маркетинг, еднократно царинење, финансирање на синџирот на снабдување и консултации за усогласеност за прекуграничните продавачи на е-трговија, додаде Хонг.
Во иднина, моделот на складиште во странство ќе им помогне на повеќе кинески производители, особено мали и средни претпријатија да ги прошират пазарите во странство и да донесат повеќе кинески производи до странските потрошувачи.
Ли Ксинчијан, официјален претставник на MOFCOM, истакна дека министерството ќе ги охрабри ентитетите да се приклучат на изградбата на магацини во странство и постојано да ја унапредуваат својата работа за стандардно производство.
Дополнително, Министерството ќе го поддржи и дигиталниот развој на магацини во странство и ќе ја подобри изградбата на интелигентни платформи за логистика во странство и ќе ја зајакне финансиската поддршка за изградба на магацини во странство преку охрабрување на квалификуваните финансиски организации да лансираат производи и услуги за таргетирано финансирање и кредитно осигурување.Можеби ќе ве интересира
Компанија од Емиратите најблиску да ја купи Нафтена индустрија на Србија (НИС)
Синдикалната минимална кошница во декември зголемена на 65 492 денари
ЕСМ бара од Владата да прогласи кризна состојба, опозицијата смета дека тоа е поради рекордните загуби
Истражување: Европските компании во работниот процес се повеќе ангажираат „аутсорсинг“
Заменик-министерот Јанкуловски: Македонија ќе ја заврши 2025 година со јавен долг од 10,2 милијарди евра
Европа половина од природниот гас го купува од Норвешка
Побарувачката за сребро ќе расте - кои земји имаат најголеми резерви?
ЕУ ОДОБРИ ПОМОШ ЗА УКРАИНА: Што се случува со цените на златото и пченицата?




