УГОСТИТЕЛИТЕ ПОРАЧАА - гостите ќе бидат безбедни во нашите локали
Објавено во: Економија 13 Мај, 2020
Туристичко угостителската комора ќе почне кампања која се очекува да даде сериозна поддршка за секторот и да се постават нови стандарди за работа, со цел долгорочно да се придонесе за подобрување на состојбата во угостителството.
Потпретседателот на комората, Мартин Ангеловски, вели дека членовите на комората ја следат работата на Комисијата за заразни болести при Министерството за здравство и ги почитуваат стручните препораки кои ги дава комисијата.
Угостителите, велат од комората, покажаа свесност и подготвеност да работат со полно работно време, при што ќе обезбедат највисоки безбедносни стандарди за секторот да работи сигурно и со соодветни мерки за заштита, како на вработените, така и на гостите.
„Се наоѓаме во фаза во која по долг период постепено се олабавуваат рестриктивните мерки и на луѓето им е неопходна интеракција и движење. Во таа насока сакаме да делуваме превентивно и да покажеме дека граѓаните ќе бидат безбедни во нашите објекти, бидејќи ќе се обезбеди контролирана средина каде ќе се делува на социјализација со соодветна дистанца и примена на највисоки стандарди на хигиена.
Сакаме да апелираме до сите посетители, од моментот на релаксирање на рестриктивните мерки, да се однесуваат одговорно, заштитувајќи се и себе и другите, да се придржуваат кон правилата кои ги диктира состојбата, за да не се доведе никој во дополнителен ризик.
Имајќи го предвид сето ова, се надеваме на што поскоро отворање на секторот, од кој зависи добар дел од нашата економија и постепено да се навикнуваме на новиот начин на живот“, истакна Ангеловски.
Туристичко угостителската комора при ССК, велат, прзема силна иницијатива за заживување на секторот и сите поврзани дејности и субјекти. Во тој правец ќе почне позитивна кампања која ќе придонесе за подобрување на економијата во наредниот период.
„Сведоци сме дека секторите угостителство и туризам се соочуваат со големи предизвици, за таа цел ја најавуваме оваа кампања, пред да биде предоцна за реакција, односно пред да почнат да се носат одлуки за затворања на компаниите кои според глобалните анализи во овој сектор би биле од 15 до 35 отсто. За таа цел, Ви го претставуваме сетот на мерки кои ќе се отпочнат со оваа кампања, за кои се надеваме дека ќе наидеме на поддршка и од страна на надлежните институции“, рече Ангеловски.
Таа ќе се спроведе преку сите електронски и печатени медиуми, социјални мрежи, се со цел да допре до пошироката јавност и ќе се однесува на поддршка на националните производи – препораки за користење на домашни производи и услуги од компании во секторот угостителство; поддршка на националниот туризам - за хотелите и сместувачките капацитети, како и развој на алтернативниот туризам; поттикнување на социјална одговорност преку континуирано донирање на оброци како и овозможување на бесплатно сместување за социјално најранливите категории; поддршка за лицата кои се вработените во овие сектори како и поддршка за угостителството со промоција на иновативни идеи како гифт-кард за користење во угостителството, централизиран и олеснет пристап до услугите за испорака на производи, насоки за прилагодување на корисниците на услуги кон мерките во пост-корона периодот, како и сеопфатна кампања за враќање на гостите во угостителските објекти. Со оваа сакаат да дадат до знаење дека угостителството започнува и завршува со пријатното искуство на секој гостин.