14 Мај, 2024
0.0267

Грчките штрајкови ги чинат македонски железници 12 милиони евра!

Објавено во: Економија 14 Октомври, 2012

Добивај вести на Viber

Штрајковите на Грчките железници  предизвикуваат сериозни финансиски  проблеми во работењето на двете железнички компании во Македонија, а поради честите блокади  штети трпат и извозно ориентираните македонски фирми. Според податоците на Фактор, во периодот на 2009, 2010 и 2011 година, само поради штрајкови и блокади во железничкиот сообраќај од страна на Грчките железници,  железничкиот систем во земјава има претрпено финансиски штети и загуби од  12,3 милиони евра и тоа:
  • МЖ Транспорт – 9,4 милиони евра
  • МЖ Инфраструктура - 2,9 милиони еврa
Еве како изгледаат штетите претрпени по години: Штети во МЖ Транспорт
  • Година                 денови на неработење                     финансиски штети
  • 2009                                30                                                    3,7 милиони евра
  • 2010                                 37                                                    4,8 милиони евра
  • до 12.10.2011              24                                                         985 илјади евра
  • ВКУПНО                                                                                  9, 4 милиони евра
Штети во МЖ Инфраструктура
  • година                денови на неработење                           финансиска штета
  • 2009                                  30                                                         913 илјади евра
  • 2010                                   37                                                       1 ,2 милиони евра
  • до 12.10.2011                24                                                           787 илјади евра
  • Вкупно                                           91                                      2, 9 милиони евра
Поради блокадите на Грчките железници, трпи и македонското стопанство особено извозно ориентираните компани. Токму тие пак се принудени да бараат алтернативни решенија за транспорт на своите производи а тоа им ги  зголемува трошоците за 30 отсто. Бизнисмените сметаат дека е непоходно да се најдат начини за намалување на транспортната зависност од јужниот сосед, бидејќи во спротивно Македонија ќе биде заробеник на состојбите во Грција. С.Н.    

Можеби ќе ве интересира

СОЛИДНА ДНЕВНИЦА, СМЕСТУВАЊЕ И ХРАНА: Србија бара берачи на малини

СОЛИДНА ДНЕВНИЦА, СМЕСТУВАЊЕ И ХРАНА: Србија бара берачи на малини

ПРЕСКАПО: Дневен паркинг во Дубровник чини и до 200 евра

ПРЕСКАПО: Дневен паркинг во Дубровник чини и до 200 евра

УТРЕ ПОЧНУВА САМИТОТ НА МАКЕДОНИЈА 2025 - ВО ФОКУСОТ ПРОСПЕРИТЕТОТ И ДЕМОКРАТИЈАТА ВО ЕРА НА ДИГИТАЛИЗАЦИЈА И БРЗИ ПРОМЕНИ

УТРЕ ПОЧНУВА САМИТОТ НА МАКЕДОНИЈА 2025 - ВО ФОКУСОТ ПРОСПЕРИТЕТОТ И ДЕМОКРАТИЈАТА ВО ЕРА НА ДИГИТАЛИЗАЦИЈА И БРЗИ ПРОМЕНИ

ФАКТОР АНАЛИЗА: Кои се „господарите“ на рентата во Македонија за 2023?

ФАКТОР АНАЛИЗА: Кои се „господарите“ на рентата во Македонија за 2023?

ФАКТОР АНАЛИЗА: Кој направи преку 30 милиони евра добивка од изградба на станови лани?

ФАКТОР АНАЛИЗА: Кој направи преку 30 милиони евра добивка од изградба на станови лани?

КИНА ЈА ЗАБРЗУВА ДИГИТАЛНАТА ТРАНСФОРМАЦИЈА НА ПРОИЗВОДСТВЕНИОТ СЕКТОР - придобивки за компаниите и намалени трошоци

КИНА ЈА ЗАБРЗУВА ДИГИТАЛНАТА ТРАНСФОРМАЦИЈА НА ПРОИЗВОДСТВЕНИОТ СЕКТОР - придобивки за компаниите и намалени трошоци

„ЦРВЕНОТО ЗЛАТО“ РЕЧИСИ КАКО ЖОЛТОТО: Цената на малините руши рекорди, ниту кајсиите не се многу подобри

„ЦРВЕНОТО ЗЛАТО“ РЕЧИСИ КАКО ЖОЛТОТО: Цената на малините руши рекорди, ниту кајсиите не се многу подобри

ВАКА ММФ ГО ГЛЕДА СВЕТОТ ДО 2026 ГОДИНА: Каде оди глобалната инфлација?

ВАКА ММФ ГО ГЛЕДА СВЕТОТ ДО 2026 ГОДИНА: Каде оди глобалната инфлација?

ДАЛИ ЕВРОПА Е ПРЕМНОГУ ЗАВИСНА ОД ЕДНА КОМПАНИЈА? Еве колкава моќ има таа

ДАЛИ ЕВРОПА Е ПРЕМНОГУ ЗАВИСНА ОД ЕДНА КОМПАНИЈА? Еве колкава моќ има таа