27 Април, 2024
0.0271

КАМИОНЏИИ, ЕВРОПА ДОНЕСЕ ВАЖНА ДИРЕКТИВА КОЈА ЌЕ ВЛИЈАЕ НА ВАШАТА РАБОТА: По европските патишта ќе се возат камиони од 25 метри со носивост до 60 тони

Објавено во: Економија, Свет 20 Март, 2024

Добивај вести на Viber

Европскиот парламент со 330 гласа „за“, 207 против и 74 воздржани ја усвои директивата на Европската комисија според која камионите со носивост до 60 тони наскоро ќе можат да се движат по патиштата низ континентот. Сега останува само оваа револуционерна мерка да ја одобри Европскиот совет каде заседаваат земјите-членки.

Овие огромни камиони можат да бидат долги и до 25 метри. Нивната должина е како зграда од осум ката. Или, ако некому му е полесно да размислува поинаку, тие се долги како тениско игралиште. Во моментов најголемите дозволени димензии се 44 тони и 18,75 метри во должина.

Овие гига-камиони се исти како и досегашните, но многу поголеми. Досега најмногу можеа да се видат на американските патишта, но и во скандинавските земји. Под одредени услови, тие можат да циркулираат и во Германија.

Целта на воведувањето на новата законска регулатива е да се зголеми транспортот на стоки за 50 до 75 отсто, со исто толку камиони, со што ќе се смета на помала потрошувачка и намалени емисии на јаглерод диоксид. Сепак, овие камиони трошат повеќе гориво и загадуваат повеќе од нивните помали „браќа“.

На „зелените“ во ЕП особено им пречи тоа што новите камиони ќе бидат на дизел погон, што прилично ја загадува животната средина, во време кога се повеќе се инсистира на хибридни и електрични возила. Со тоа ќе се доведе во прашање и комбинираниот транспорт, кога на железничките вагони ќе се постават камиони до 40 тони. Тоа нема да биде случај со советите.

Се поставува и прашањето зошто целиот транспорт повеќе не се организира со возови, кои главно се напојуваат со електрична енергија, а една композиција може да повлече цела серија контејнери, кои сега секој посебно ги носи камион. Француските железници велат дека железничкиот транспорт е енергетски поефикасен седум пати.


Можеби ќе ве интересира

ЕДЕН ОД НАЈГОЛЕМИТЕ ТРГОВСКИ СИНЏИРИ ВО ЕВРОПА Е ПРЕД БАНКРОТ: Се затвораат 16 стоковни куќи, 1.400 работници остануваат без работа

ЕДЕН ОД НАЈГОЛЕМИТЕ ТРГОВСКИ СИНЏИРИ ВО ЕВРОПА Е ПРЕД БАНКРОТ: Се затвораат 16 стоковни куќи, 1.400 работници остануваат без работа

НАЦИОНАЛНО БИРО ЗА ОСИГУРУВАЊЕ: Цената на авто осигурувањето е непроменета од 2008 година, реално е покачувањето

НАЦИОНАЛНО БИРО ЗА ОСИГУРУВАЊЕ: Цената на авто осигурувањето е непроменета од 2008 година, реално е покачувањето

ВО ГЕРМАНИЈА СЀ ПОВЕЌЕ СЕ ЧУВСТВУВААТ ПОСЛЕДИЦИТЕ ОД КРИЗАТА: Пристигна загрижувачка оценка

ВО ГЕРМАНИЈА СЀ ПОВЕЌЕ СЕ ЧУВСТВУВААТ ПОСЛЕДИЦИТЕ ОД КРИЗАТА: Пристигна загрижувачка оценка

CGTN-GLOBAL SOUTH VOICES: „Прекумерен капацитет или страв од подемот на Кина?“

CGTN-GLOBAL SOUTH VOICES: „Прекумерен капацитет или страв од подемот на Кина?“

ПОРАЗИТЕЛНО: Приближно 70 отсто од фабриките во Русија се соочуваат со недостиг на работници

ПОРАЗИТЕЛНО: Приближно 70 отсто од фабриките во Русија се соочуваат со недостиг на работници

Бугарскиот „Флекс Кредит“ ќе врти кај должници и ќе бара наплата за компании

Бугарскиот „Флекс Кредит“ ќе врти кај должници и ќе бара наплата за компании

„Алкалоид“ добитник на „Патент на годината за 2023“ за иновативниот „Омепразол“ во течна форма

„Алкалоид“ добитник на „Патент на годината за 2023“ за иновативниот „Омепразол“ во течна форма

Трендафилов: Газдите пријавуваа исчезнување на Непалките зошто им го платија патот до тука

Трендафилов: Газдите пријавуваа исчезнување на Непалките зошто им го платија патот до тука

Кина има за цел да склучи повеќе договори за слободна трговија, ветувајќи зголемена отвореност

Кина има за цел да склучи повеќе договори за слободна трговија, ветувајќи зголемена отвореност