20 Април, 2024
0.0259

Opel ја продолжува извозната офанзива со враќање во Јапонија

Објавено во: Мои пари 19 Февруари, 2020

Добивај вести на Viber

-Следната година се враќа во Јапонија

•- Почеток со три модели: Corsa, Combo Life и Grandland X

• -Електрифицирани варијанти од самиотпочеток

• -Ќе следуваат и други модели

• -Растот преку нови извозни пазари е во суштината на PACE! планот


Opel ќе ја продолжи постојнатa извозна офанзива со тоа што ќе се врати на важниот јапонски пазар. Почнувајќи од следната година, брендот со логото на молња веднаш ќе лансира три модели: бестселерот Corsa, која можеби ќе се именува поинаку во Јапонија, мултифункционалниот Combo Life и компактниот SUV, Grandland X. Ќе следуваат и други модели.


„Јапонскиот пазар на автомобили е еден од најголемите во светот. Opel ужива одлична репутација како германски бренд. Затоа, нашето враќање во Јапонија е многу важен чекор за значително зголемување на нашиот профитабилен извоз - како што ветивме во PACE! планот. Opel оди глобално - нашиот кам-бек во Јапонија е дополнителен доказ за тоа “, вели Мајкл Лохшелер, извршниот директор на Opel.


Во Јапонија, Opel ќе биде дел од Националната организација за продажба на Groupe PSA и ќе може да ја искористи теренската инфраструктура и експертизата на групата. Ова во голема мерка го олеснува враќањето на овој пазар.

Досега, Groupe PSA е претставена во Јапонија со брендовите на Peugeot, Citroеn и DS Automobiles и продадени се повеќе од 15.600 возила во 2019 година. Лансирањето на марката Opel ќе и помогне на Groupe PSA да ја прошири својата понуда во Јапонија и да привлече нови клиенти. Уште повеќе, бидејќи јапонските клиенти ќе имаат корист и од офанзивата за електрификација на Opel: Тие ќе имаат избор помеѓу моторите со внатрешно согорување и електрифициран погон, бидејќи Corsa1 ќе дојде и во чисто електрична верзија, додека Grandland X ќе биде достапен и како плаг-ин  хибрид.


Во следните месеци, марката ќе гради дилерска мрежа во најголемите градови во земјата, која ќе се шири стабилно. До 2023 година, мрежата на Opel ќе биде распространета во над 80 проценти од пазарот за увоз. Opel сака да расте чекор по чекор. Како и на друго место, фокусот во Јапонија ќе биде на профитабилниот раст и на задоволните клиенти.

Сеопфатна извозна офанзива е еден столб на стратешкиот ПАЦЕ! план на Opel /Vauxhall. До средината на 2020, пазарите надвор од Европа ќе бидат одговорни за повеќе од десет проценти од обемот на продажба на Opel. За да се постигне ова, марката го зајакнува своето присуство на извозните пазари во Азија, Африка и Јужна Америка, каде веќе има присуство и ќе влезе во повеќе од 20 нови пазари до 2022 година. Најновите примери вклучуваат враќање во Русија или влез во Колумбија и Еквадор.


Можеби ќе ве интересира

ФОТО-ВЕСТ: Караванот на ДИК ги посети Штип, Конче, Струмица, Куманово и Старо Нагоричане

ФОТО-ВЕСТ: Караванот на ДИК ги посети Штип, Конче, Струмица, Куманово и Старо Нагоричане

Еуромакс Ресоурцес со последно предупредување пред арбитража за рудникот за бакар „Иловица-Штука“

Еуромакс Ресоурцес со последно предупредување пред арбитража за рудникот за бакар „Иловица-Штука“

Д-р Неле Карајлиќ: Третиот дел на „Солунска 28“ е роман за сексот, дрогата и рокенролот, со носталгија за 80-тите години

Д-р Неле Карајлиќ: Третиот дел на „Солунска 28“ е роман за сексот, дрогата и рокенролот, со носталгија за 80-тите години

Подготовката за пат не е целосна без Visa Travel на Халкбанк

Подготовката за пат не е целосна без Visa Travel на Халкбанк

Работете за најголемите светски брендови од Македонија: Секој нов вработен добива бонус за добредојде – се бара само 1 услов!

Работете за најголемите светски брендови од Македонија: Секој нов вработен добива бонус за добредојде – се бара само 1 услов!

ТЕ ЧЕКА ВЕЛИГДЕНСКА СРЕЌА ВО СКОПЈЕ СИТИ МОЛ!

ТЕ ЧЕКА ВЕЛИГДЕНСКА СРЕЌА ВО СКОПЈЕ СИТИ МОЛ!

Втора конференција „Чувари на мудроста“ BACK 2 BACK: Спојуваме генерации раскажувајќи успешни приказни

Втора конференција „Чувари на мудроста“ BACK 2 BACK: Спојуваме генерации раскажувајќи успешни приказни

Општина Сопиште како Финска: Гризли Иглос е новата уникатна атракција

Општина Сопиште како Финска: Гризли Иглос е новата уникатна атракција

Светот на Биби на 36. издание на Саем на книга

Светот на Биби на 36. издание на Саем на книга