29 Март, 2024
0.0325

А1 Македонија ја одбележа Светската недела за Грижата на корисници

Објавено во: Мои пари 07 Октомври, 2022

Добивај вести на Viber

А1 Македонија, како компанија со  високоразвиена Грижа за корисници, и оваа година, како и секоја претходна се вклучи во одбележувањето на Светската недела посветена на Грижата за корисници, CS Week 2022, под мотото “Celebrate Service”.

За таа цел, со особено задоволство денеска, А1 беше домаќин на група корисници кои одблиску се запознаа со работата на Центарот за Грижа за корисници и со агентите од Контакт Центарот кои се секојдневна поддршка за нивните барања и потреби поврзани со услугите на А1. 

Посветени на премиум корисничкото искуство и врвната услуга, компанијата организираше низа настани, панели и содржини во текот на целата работна седмица, со цел да оддаде признание за работата на сите вклучени во процесот на Грижата за корисници – инфо линија, онлајн поддршката како и телефонската продажба. Дополнително, со цел унапредување на работата на агентите од Грижа за корисници, преку предавања и гостувања од страна на експерти беа пренесени нови искуства, достигнувања и алатки од сферата на корисничката поддршка водени од најновите технолошки светски трендови од областа на грижата за корисници.

"Ние како компанија, но и како Оддел за Грижа на корисници остануваме во чекор со сите напредни решенија и последни светски трендови кои го унапредуваат корисничкото искуство, но и работата на сите колеги. Постојано сме со отворен ум кон најновите откритија на денешницата кои може да се применат во работата со грижа за корисници, бидејќи, средствата можеме да ги менуваме и унапредуваме, но целта секогаш ни останува иста - обезбедување континуитет на премиум корисничко искуство", изјави Борче Ѓорѓески, Раководител на Одделот за грижа на корисници на А1 Македонија.

А1 Македонија е единствениот телекомуникациски оператор каде во Центарот за Грижа на корисници, корисниците на услугите на А1 имаат можност 24 часа, 7 дена во неделата и 365 дена во годината да добијат одговор на сите отворени прашања, да го кажат своето мислење или едноставно да добијат совет за услуга или производ што е од нивен интерес. За корисниците на А1 информации за производите и услугите се достапни и преку социјалните мрежи преку кои нашите агенти во реално време одговараат на прашањата поврзани со услугите на компанијата. 

ПР објава

Можеби ќе ве интересира

Склучен Меморандум за соработка со Кроација осигурување АД, Друштво за неживотно осигурување Скопје

Склучен Меморандум за соработка со Кроација осигурување АД, Друштво за неживотно осигурување Скопје

Дарко Лукиќ од 1 јули е новиот извршен директор на Групацијата Нелт

Дарко Лукиќ од 1 јули е новиот извршен директор на Групацијата Нелт

Континуирана едукација и почитување на етичките и професионалните меѓународни стандарди се клучни за статусот и развојот на сметководството

Континуирана едукација и почитување на етичките и професионалните меѓународни стандарди се клучни за статусот и развојот на сметководството

Општина Центар е лидер во промени, Иницијативата за конфискација на дивоградби се преточи во закон

Општина Центар е лидер во промени, Иницијативата за конфискација на дивоградби се преточи во закон

Прилепска Пиварница одбележува 100 години постоење

Прилепска Пиварница одбележува 100 години постоење

Откријте го врвното искуство на гледање со FUEGO Electronics и новата серија 720GTV на Google TV

Откријте го врвното искуство на гледање со FUEGO Electronics и новата серија 720GTV на Google TV

Сликовницата „Рокчето“ од Никола Маџиров ќе биде промовирана во Струмица на Светскиот ден на книгите за деца

Сликовницата „Рокчето“ од Никола Маџиров ќе биде промовирана во Струмица на Светскиот ден на книгите за деца

САМО СО DINERS CLUB КУПЕТЕ МЕБЕЛ И ПРОИЗВОДИ ЗА ДОМАЌИНСТВО СЕГА, А ОДЛОЖЕТЕ ГО ПЛАЌАЊЕТО ЗА ЈУНИ

САМО СО DINERS CLUB КУПЕТЕ МЕБЕЛ И ПРОИЗВОДИ ЗА ДОМАЌИНСТВО СЕГА, А ОДЛОЖЕТЕ ГО ПЛАЌАЊЕТО ЗА ЈУНИ

Македонски Телеком ја гаси старата 3G технологија

Македонски Телеком ја гаси старата 3G технологија