20 Јануари, 2018
0.4667
    ALK 7650    0.02%     BESK 9991    -3%     GRNT 824.02    0.32%     KMB 3152.12    0.17%     MTUR 4250    1.19%     OHB 5200    4%     OKTA 3111    -8.96%     RMDEN16 94.4    0%     RZUS 113    9.51%     SLAV 6100    95.89%     STB 960    1.65%     STIL 151.56    0.58%     TIKV 153    -2.55%     TKVS 3202    1.72%     TNB 13228.04    0.22%     TTK 951.17    1.04%     UNI 2000    0.03%     ZPKO 2710    4.23%

Штип останува без карго аеродром, ТАВ ќе троши пари на јавни добра

Објавено во: Економија 12 Јануари, 2018

По долги години на испитувања се потврдија сомнежите дека во близина на Штип не е изводливо да се гради нов аеродром за превоз на стоки поради силните ветрови. Сепак, тоа не ги ослободува ТАВ од обврска да ги потрошат планираните средства бидејќи во пакет ги добија концесиите за скопскиот и охридскиот аеродром.

Накратко министерот за транспорт и врски Горан Сугаревски вчера изјави дека средствата во висина од околу 50 милиони евра ТАВ ќе ги инвестира во јавни добра за што веќе се подготвуваат или се објавуваат огласи. 

„Ќе ги вложат во јавни добра, кои се од јавен интерес на граѓаните на Република Македонија. Во најголем дел ќе бидат за канализација, за проекти кои што Министерството за транспорт и врски веќе ги има распишано тендерите. Тоа се средства во висина од 45-46 милиони евра и се за посебен интерес“, изјави министерот Сугарески.

Претходно од раководството на ТАВ истакнуваа дека доколку не е возможно да се гради карго аеродром во Штип, тогаш парите би ги потрошиле во проширување на терминалот на аеродромот „Александар Велики“ во Скопје или пак за потребите на охридскиот „Св.Апостол Павле“.

Во минатото имаше идеи карго аеродром да се гради во близина на Струмица поради поповолната клима и потребата од брз транспорт на раноградинарските и земјоделските производи, а исто така поранешните министри за странски инвестиции ја споменуваа и Битола како град кој има почетна инфраструктура за изградба на аеродром. 

Исто така од ТАВ подолго време ја наметнуваат темата за национален авиопревозник за најголемиот македонски аеродром да биде целосно профитабилен и оперативен, но таквата идеја се уште се разгледува.

Можеби ќе ве интересира

СЕ ПЛАШАТ ОД ИНВАЗИЈА НА СТРАНСКИ РАБОТНИЦИ: Можно е да им дојдат 150.000

СЕ ПЛАШАТ ОД ИНВАЗИЈА НА СТРАНСКИ РАБОТНИЦИ: Можно е да им дојдат 150.000

Ништо од преземањето на Бетон Штип

Ништо од преземањето на Бетон Штип

Целосен пресврт меѓу Русија и САД: што се подготвува?

Целосен пресврт меѓу Русија и САД: што се подготвува?

Заеднички туристички производи – Поттик на регионалната соработка

Заеднички туристички производи – Поттик на регионалната соработка

БИТКОИНОТ ГИ ДОТОЛЧИ: Заспаа како милијардери, се разбудија ...

БИТКОИНОТ ГИ ДОТОЛЧИ: Заспаа како милијардери, се разбудија ...

Скопски Пазар ги укина и преостанатите СП и Макси Д маркети

Скопски Пазар ги укина и преостанатите СП и Макси Д маркети

ИНТЕРВЈУ ЛУКАРЕВСКА: УЈП со засилени контрoли и во “привилегираните “ фирми

ИНТЕРВЈУ ЛУКАРЕВСКА: УЈП со засилени контрoли и во “привилегираните “ фирми

СИЛЕН ПАД ВТОР ДЕН: Биткоинот се преполови

СИЛЕН ПАД ВТОР ДЕН: Биткоинот се преполови

Медведев: Биткоинот можеби ќе исчезне, но не и неговата технологија

Медведев: Биткоинот можеби ќе исчезне, но не и неговата технологија